Serwis opinie-turystyczne.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Zamknij cookie

10 absurdalnych reklamacji z nieudanych wakacji. 1.) Jedna…

dodane28-03-2012, 10:25 przez przezAdmin

10 absurdalnych reklamacji z nieudanych wakacji.

1.) Jedna z turystek złożyła reklamację do organizatora wycieczki, skarżąc się na to, że przeziębiła się w trakcie podróży i to było przyczyną zmarnowanego urlopu.
W uzasadnieniu napisała, że w trakcie lotu ktoś zostawił uchylone okno i musiała siedzieć 3,5 godziny w przeciągu...i ją zawiało.

2.) Matka jednej z dziewczyn złożyła reklamację żądając wypłaty odszkodowania, za to że jej córka będąc na wakacjach zaszła w ciążę. W uzasadnieniu stwierdziła, że w basenie w którym pływała córka, pływały również małe plemniki i to właśnie dzięki nim doszło do zapłodnienia.

3.) Pewne małżeństwo złożyło reklamację na to, że biuro podróży, po ich przylocie zmieniło im hotel na inny i zażądali odszkodowania za zmarnowane wakacje. Nie byłoby w tym nic dziwnego, ale ci turyści mieli wykupiony pobyt w standardzie 3* śniadania i obiadokolacje, lecz w tym hotelu nie było już miejsc - hotel przyjął zbyt dużo gości. Organizator wyjazdu musiał zmienić tym klientom hotel na standard 3* ze śniadaniami i obiadokolacjami. Z racji tego, że biuro dbało o swoją renomę, przenieśli feralnych turystów do hotelu 5* z wyżywieniem all inclusive...

4.) Dwóch panów wysłało swoje roszczenie do organizatora wycieczki - Safari w Afryce.
W uzasadnieniu napisali, że tam na miejscu nie było dostępu do broni i nie mogli polować na zwierzęta - pozwolono im tylko robić zdjęcia...

5.) Pewna turystka wykupiła wycieczkę do Egiptu. Na lotnisku w trakcie odprawy nie miała ze sobą paszportu, więc nie została wpuszczona na pokład samolotu.
Dzień później złożyła reklamację - " ... Żądam zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną wycieczkę. Uważam, że wina leży po stronie pracowników Waszego biura, którzy nie poinformowali mnie, że Egipt nie należy do Unii Europejskiej i wymagany jest paszport zamiast dowodu osobistego..."

6.) Pewien klient dokonał zakupu wycieczki, której nie opłacił. Mimo to pojechał w dniu wylotu na lotnisko z zamiarem wylotu. Nie było go jednak na liście pasażerów. Złożył więc reklamację...

7.) Młode małżeństwo wystąpiło z reklamacją do biura podróży na zbyt monotonne jedzenie w opcji all inclusive. Opisali to w ten sposób "...jedzenie w tym hotelu było bardzo monotonne. Pierwszego dnia spróbowaliśmy wszystkich potraw, które były dostępne na stołówce. W kolejnych dniach te posiłki się powtarzały..."

8.) Klient wykupił wyjazd narciarski, pokój dwuosobowy z dostawką dla trzech osób dorosłych. Na umowie widniała informacja pokój dwuosobowy + dostawka. Po powrocie z wyjazdu zadzwonił do biura, chcąc złożyć reklamację na cenę, którą zapłacił jako osoba na dostawce. Twierdził, że nie było to normalne łóżko, tylko łóżko rozkładane, a przecież zapłacił tyle samo, co dwóch pozostałych kolegów. Zażądał zwrotu połowy ceny za trzecią osobę, ponieważ jego łóżko o połowę węższe od łóżek kolegów, a do tego wystawały mu nogi....

9.) Turysta przed wyjazdem do Grecji sprawdził w katalogu metraż pokoju w hotelu, do którego wyjazd wykupił (widniała informacja, że pokój ma 25 m2). Po powrocie złożył reklamację do organizatora wyjazdu, że czuje się oszukany, gdyż dokładnie zmierzył swój pokój i okazało się, że miał on 23.5 m2....

10.) Klientka zarezerwowała apartament w Chorwacji, w ośrodku, w którym przyjmują zwierzęta. Wyjechała na urlop ze swoim pupilem - kotem. Na miejscu doszło do niemiłego zdarzenia, pies z apartamentu obok zaatakował na balkonie kota i dość mocno go poturbował. Do tego wyjadł mu karmę z miski. Po powrocie klientka złożyła reklamację do biura. Ponoć nikt jej nie poinformował, że obiekt przyjmuje także psy. Zażądała zwrotu kosztów leczenia swojego pupila...


:)



Komentarze (0)

Brak komentarzy


Dodaj komentarz